zaterdag 21 januari 2012

Testloop

Prestatieloop Laan van Poot vroeger en nu - 40 jaar later!
Vanmorgen was er een testloop aan de Laan van Poot over 5, 10 of 15 kilometer, naar keuze. Ik heb voor de 0 kilometer gekozen, enerzijds omdat ik nog wat last heb van mijn rechterknie vanwege die val afgelopen woensdag, anderzijds omdat ik morgen de Puinduinrun zou gaan ga doen.

Ik loop die Puinduinrun morgen heel rustig-aan, puur recreatief - voor zover je zo'n helletocht recreatief kunt lopen - want alhoewel het een stuk beter gaat met de knie, ben ik nog steeds verkouden, heb een zeer plekkie in mijn rug en afvallen lukt mij niet in dit seizoen. Kortom: lekker krakkemikkig, dus forceren is wel het stomste dat ik kan doen. Wel heb ik gisteren nog geprobeerd mijn startnummer te slijten aan een groepsgenoot maar die had inmiddels andere afspraken. Dus toch maar proberen, het blijft een mooi avontuur!

Maar vandaag was dus de testloop en ik moet zeggen dat het best leuk is om naar te kijken. Op diverse punten heb ik wat foto's van de deelnemers gemaakt. Deze staan nu allemaal in Mijn Album.


Geen opmerkingen: