donderdag 19 april 2012

Klop een eitje

Gisteren ging ik via Leiden, waar ik de Treinreiswinkel en De Slegte bezocht, naar huis. Ik moest iets kopen voor mijn vrouw die vandaag jarig is. Maar daardoor was ik wel iets te laat thuis voor de training en heb dus eventjes voor mezelf gelopen. Niet lang, hooguit 45 minuten met een paar versnellinkjes van 1-3 minuten en tot slot een versnelling van vier minuten. Maar die versnellinkjes, hoe kort ook, gingen toch niet echt lekker.

Ik heb mij thuis gewassen en omgekleed en na een korte bankzit-sessie voor de tv toch nog even naar de club gegaan. Ditmaal was de bar versierd met oranje en rood-wit-blauwe versieringen en de mensen achter de bar hadden kekke oranje hoedjes op, terwijl op het grote scherm de voetbalwedstrijd werd gespeeld waarbij Barcelona letterlijk het veld moest ruimen. Het maakte het de sfeer in het clubhuis niet minder gezellig. Het werd juist onwijs gezellig, ik kan mij niet herinneren dat een groep - zeker acht man/vrouw - pas om half een vertrok.



Ten slotte ook nu weer een 'bewegende foto' die ik in Avifauna maakte. Wie deze aasgier zo bezig ziet begrijpt meteen waarom-ie zo'n gele kop heeft... De vogel inspireert mij wel om straks de dag te beginnen met het kloppen van een eitje.

Geen opmerkingen: