maandag 13 mei 2013

Offday

Ik had vandaag een off-day, dat mag ook wel een keertje. De naweeën van een intensief weekend fietsen, wandelen en hardlopen? Niet ondenkbaar. Hoe dan ook: ik had nergens zin in, was moe, snel geïrriteerd en lusteloos. Wat niet wegneemt dat ik vanmorgen een kortstondig bezoek aan het krachthonk heb gebracht en zowaar mijn oefeningen heb gedaan, inclusief tien minuten roeien.

En ik zou gaan lopen met Groep 5 vanavond! Nu had ik daar al mijn aarzelingen over want er stond een zeer pittige training op het programma, 3-6-9-6-3 minuten. Die tempo's moesten in een behoorlijk duurloop 3 tempo worden gelopen. Mijn benen voelden lichtelijk stijf en verzuurd aan van de lange duurloop gisteren (zondag) maar misschien zou dat al lopende verdwijnen. NOT! Al bij de eerste drie minuten tempo bleek dat mijn duurloop 3 niveau duidelijk achterbleef bij die van de anderen. De bijna-storm vanuit het zuiden hielp ook al niet. Ik ben dan ook direct afgehaakt en liep via de Laan van Meerdervoort terug naar huis, ik heb nog maar éénmaal zes minuten versneld, daarna vond ik het welletjes. Of liever gezegd: de benen en longen vonden het wel genoeg.

Tja, je hebt een weblog of je hebt het niet, dus ook dit soort berichten moet geplaatst worden. Het kan niet altijd kaviaar zijn! Maar toch de zonzijde blijven zien, want ook al moest ik afhaken, bij elkaar heb ik toch dik een uur gelopen.

Oh ja, nog even dit: bij mijn fotootjes van The Golden Ten zaten nog wat filmfragmentjes. Niet dat ze zo bijzonder of spectaculair zijn maar wie weet zie je er nog een of meer bekende gezichten op.




Geen opmerkingen: