dinsdag 10 december 2013

Interesstrand

Meeuwen-, makrelen en kraaienloop?

Vandaag toch maar even rust gehouden met hardlopen: morgen ga ik het programma wat dan op het schema staat 'imiteren' in mijn eentje omdat ik 's avonds naar een try-out voorstelling van 'Casanova' ga, in Theater De Appel. Met andere woorden: ook woensdag zal ik de groepstraining bij Haag een keertje moeten overslaan.


Ik heb nog wel een stukje gewandeld door de duinen en over het strand. Onderweg had ik een paar leuke ontmoetingen, welke dat zijn blijkt uit de beelden.

Aan de vloedlijn lagen vandaag duizenden mesheften en zwaardschedes, tientallen otterschelpen en honderden zeesterren, krabbetjes en ander zeegedierte. Wel allemaal dood, de meeuwen en de kraaien hoeven hier niet van de honger om te komen.

Meer strandfoto's hier!



Geen opmerkingen: