dinsdag 15 april 2014

De heldere dagen voor Pasen


Vandaag en morgen (woensdag 16 april) zijn er openbare repetities van de Matthäus Passion, binnenkort uit te voeren door De Nieuwe Philharmonie Utrecht. Dit onder leiding van Johannes Leertouwer. Ik ging vanmorgen naar een van die repetities die in het ZIMIHC Theater Zuilen worden gehouden. Het was de eerste van een reeks. Tegen mijn verwachting in was er slechts een handjevol belangstellenden als 'publiek' aanwezig. Maar evenals bij openbare repetities van theatervoorstellingen (zoals bij Theater De Appel) vind ik het leuk om zo'n voorstelling, althans een deel daarvan, te zien ontstaan.


Over mijn sportieve activiteiten van de afgelopen dagen kan ik kort zijn: gistermiddag een rustig duurloopje van 45 minuten, vandaag anderhalf uur wandelen via heesterbuurt en vogelwijk naar en door de duinen. Niet erg boeiende info, al levert het wel weer een natuurplaatje op...

Geen opmerkingen: