woensdag 2 november 2016

Leave you in the summertime

Vanmorgen in het krachthonk weer enige progressie gemaakt bij het bankdrukken. Wat heel relatief is natuurlijk, want menigeen draait zijn hand niet om voor een setje bankdrukken van achtereenvolgens 10 x 20, 25, 30, 40, 45, 50, 55 en 60 kilo. Die 60 is nog wel een dingetje, en meer dan dat - vandaag ging ik tot de 70 (twee keer) - zit er niet in. Maar forceren is uit den boze, dat spreekt vanzelf.

Tussen het hardlopen, redactiewerk en huishoudelijke zaken door toch weer wat tijd gevonden voor het bewerken van een maagdelijk wit schildersdoek. Altijd moeilijk om te kiezen wat het onderwerp wordt, ik twijfelde tussen een herfstlandschap, herten of een 'kop'. Het werd het laatste.

Het moet een bekende rockzanger 'uit mijn tijd' verbeelden, frontman van een van mijn favoriete groepen.

Is-ie nou klaar? Moeilijk te zeggen, dik kans dat ik er naderhand nog wat aan ga sleutelen. Belangrijkste is dat ik weer bezig ben, het is nu zaak om de tijd en de rust te vinden om de draad - of de penselen liever gezegd - vast te houden.



Verder is het startnummer voor de Laan van Meerdervoortloop binnengekomen. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat: 1554!

Vorig jaar was er een aardige delegatie van onze Groep 7, hier op Kijkduin vereeuwigd. De weersvoorspelling is niet van dien aard dat we zondag in deze outfit blijven rondlopen, maar misschien valt het mee. Anders wordt het gewoon een lekker ruige herfstloop, altijd positief blijven!



Geen opmerkingen: