dinsdag 24 juni 2014

Ook goedemorgen!


Alsof we gisteren al niet genoeg oranje hebben gezien... Vanmorgen vroeg, tijdens een ochtendwandelingetje,  kwam ik dit gezelschap tegen, die zich zo te zien nog niet van hun oranjekleurige feestdos hebben ontdaan. Het was in het natuurgebied aan het eind van de Laan van Poot. De vos scheen zich goed te vermaken aan de rand van het water, hij keek steeds nieuwsgierig beurtelings naar mij en naar zijn grote vrienden. Ik heb vanmorgen trouwens in totaal zeven Schotse Hooglanders geteld, het wordt een hele kudde. Jammer maar helaas: de batterij van mijn zakcameraatje bleek niet voldoende opgeladen maar ik kon nog nèt deze foto's maken.


Overigens had even daarvoor een jonge pad mijn pad gekruist...


Gisteren stond trouwens de hele dag in het teken van het kroonjaar van mijn dochter. Vooral de dames zijn de hele dag in de weer geweest met kokerellen, zelf heb ik mij - na lange jaren - weer eens geworpen op de astrologie. Blijft interessant maar als je het een beetje goed wilt doen is het ook redelijk (tijds)intensief.


De verjaardag zelf werd in oranjesfeer gevierd, een van de dames had zelfs een speciale voetbaljurk gekocht met de namen van 'onze jongens' op de rug. Ook ik ontkwam er niet aan om iets oranjekleurigs aan te trekken. De wedstrijd zelf leek echter niet boeiend genoeg om de visite tot grote opwinding te brengen, al kwam daar na de 2-0 tegen Chili wel verandering in...

Geen opmerkingen: