dinsdag 26 september 2017

Pittig herstel


Trainingsupdate: daags na de Vredesloop stond er weer een stevige training op het programma. Na het inlopen en de warming-up werden twee series van 400-600-1000m. in 10 km tempo afgewerkt. Met een minuut herstel tussen de tempo's en 10 minuten herstel tussen de series. Omdat het geen baantraining was, werd het aantal meters vertaald naar minuten: twee, drie en vijf minuten.

Ook degenen die de Vredesloop hadden 'gedaan' namen aan de training deel, zij het niet 'volle bak'. Onder hen Sanny, die de training deze avond leidde en de laatste tijd aardig op dreef is. Maar ook Jan en Ana waren van de partij

Zelf kon ik, ondanks enigszins stijvige benen vanwege de vijf kilometer en vooral door het stevig doorfietsen op De Hoge Veluwe daarna, aardig meekomen.

De plaatjes bij dit bericht heb ik nog op de Veluwe 'geschoten', afgezien van die 'bijna-bij-de-finish' foto van de recente Vredesloop.

Filmpjes heb ik ook gemaakt op De Hoge Veluwe, vier in totaal. Of filmpjes, het zijn meer 'bewegende beelden' want ik heb de tijd, het geduld en de vaardigheid niet om er mooie afgewerkte filmpjes van te maken. Ze staan op Youtube.

In feite vind ik dat de beelden, die een impressie geven van de hertenbronst, voor zich spreken!






Ook nog een ree gespot!




Geen opmerkingen: